1 . JAK DLOUHO TRVÁ ZPRACOVÁNÍ REKLAMACE?
Čas potřebný ke zpracování reklamace je maximálně 30 dní, ale snažíme se to udělat co nejrychleji.
2 . CO DĚLAT, POKUD JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?
Pokud obdržíte objednávku s poškozeným obalem (roztržený, otevřený), sepište s kurýrem protokol o poškození a kontaktujte nás.
Pokud kurýr ponechal balík ve vaší nepřítomnosti a balík je poškozený - vyfoťte poškození obalu, kontaktujte kurýrní společnost, aby sepsala protokol o poškození, a poté nás kontaktujte a uplatněte reklamaci.
Pokud je obal neporušený, ale výrobek uvnitř je poškozen, vyfoťte poškození a kontaktujte nás e-mailem: info@dreamroots.cz s textem: reklamace + číslo vaší objednávky v předmětu zprávy. Váš případ budeme okamžitě řešit.
3 . CO MÁM DĚLAT, POKUD JSEM DOSTAL NEÚPLNOU OBJEDNÁVKU NEBO NESPRÁVNÝ PRODUKT?
Pokud jste obdrželi neúplnou objednávku nebo nesprávný výrobek, kontaktujte nás e-mailem info@dreamroots.cz. Uveďte číslo své objednávky a popište situaci. Děláme vše pro to, abychom zajistili správné zpracování přijaté objednávky, ale někdy se stane chyba, za kterou se omlouváme.
4 . MOJE OBJEDNÁVKA NEDORAZILA, CO MÁM DĚLAT?
Pokud jste obdrželi informaci, že vaše objednávka byla odeslána, a máte číslo pro sledování zásilky, kontaktujte dopravce nebo si ověřte, kde se zásilka nachází na webové stránce dopravce.
Pokud jste neobdrželi oznámení, že vaše objednávka byla odeslána, a datum odeslání již uplynulo - kontaktujte nás e-mailem info@dreamroots.cz a uveďte číslo vaší objednávky. Prověříme, co se stalo.
Validate your login