Jste B2B zákazníkem a potřebujeteplážová lehátka nebo sedací vaky s vlastním potiskem nebo logem?
Malířské plátno bavlněné 60x80 cm
225,00 Kč
✔️ Materiál: bavlna 330 g/m2
✔️ Trojitě natřené plátno
✔️ Chráněno fólií
✔️ Vysoká kvalita - Vyrobeno v Polsku
✔️ Klíny jsou součástí větších pláten
Rozměr: 20x20 cm
Univerzální bavlněné plátno s trojitým základním nátěrem a ihned po vybalení připraveno k použití. Nevyžadují dodatečný základní nátěr gesso.
Kvalitní plátna na malbu akrylem a olejem jsou základním prvkem malířského ateliéru, ale také skvělým tipem na dárek pro někoho, kdo maluje barvami, nebo možná ještě neměl možnost plátno vyzkoušet. Je to skvělý nápad pro umělce, profesionály ale i amatéry popřípadě nadšence. Plátno lze zavěsit na zeď horizontálně i vertikálně, nevyžaduje další věšák.
Sada s většími plátny obsahuje 4 klíny.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V případě, že nakupujete přes internet a jste fizyckou nebo právnickou osobou, máte právo odstoupit od uzavřené smlouvy do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu. Stačí, když podáte příslušné prohlášení nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
Jak to udělat?:
1. Vyplňte tento formulář. (obdržíme ho elektronicky).
2. Důkladně zabalte vrácený produkt a přiložte číslo objednávky/fakturu.
3. Zásilku zašlete na adresu:
DreamRoots, MetaloPro
Duklianska 1410/21
08501 Bardejov
Slovensko
4. Vrácená suma peněz bude u vás na účtu do 14 dnů.
- Připomínáme, že nepřijímáme balíky, které nám odešlete formou dobírky.
- Připomínáme, že personalizované produkty nelze vrátit ani vyměnit.
- Podrobné informace o odstoupení od smlouvy a vrácení vybraného zboží naleznete v Obchodních podmínkách.
REKLAMACE
Děláme vše proto, aby produkty, které obdržíte, byly nejvyšší kvality. Pokud se však dostane k vám vadný produkt nebo jste-li omylem dostali jiný produkt, než jste objednali, můžete využít možnosti reklamace.
Jak to udělat:
1. Vyplnite tento formulář. (obdržíme ho elektronicky).
2. Zašlete nám fotografie, které ukazují vady produktu na adresu obchod@dreamroots.cz a do předmětu e-mailu uveďte: reklamace, číslo objednávky.
3. Počkejte na naši odpověď – v závislosti na typu reklamace a druhu vady vám navrhneme řešení situace.
Validate your login